lördag 24 september 2011

...unna sig själv

Sedan jag blev gravid och vi började med husbygget har jag inte haft någon större lust att unna MIG SJÄLV något. Känns som att alla inköp den senaste tiden har varit till huset eller till bebisen, fast jag varit sugen på att köpa något har det liksom känts onödigt men idag kunde jag inte låta bli att unna mig denna ur fina pälsväst. Jag är egentligen emot att bära päls men den skrek mitt namn och svag som jag är slog jag till, kollade inte ens prislappen för än jag kom fram till kassan och då fanns ju ingen återvändo. Jag och Mattias unnade oss också en varsin badrock från Lexington, Matte ska ha den blå och jag den vita. Imorgon ska jag nog skrota i den hela dagen :-)

Snart ska vi sätta oss på hojjarna och bege oss hem till Mattias syster med familj som ska bjuda oss på tacomiddag. Ska bli mys då det var sjukt länge sedan vi sågs, fast vi bor ett stenkast ifrån varandra...

Mysiga badrockar :-)


Hur fin är den inte? Längtar tills magen är lite mindre och jag kan bära västen över en skinnjackan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar