lördag 15 oktober 2011

...belly bandit

En belly bandit bamboo sitter runt min mage

Jag måste bara tipsa om denna helt fantastiska pryl. Belly Bandit är en gördel som ger stöd åt mage och rygg och kan användas direkt efter förlossningen. Det är egentligen värsta Hollywood prylen och jag trodde inte på den för fem öre, men min kompis T hade köpt en och jag fick låna hennes. Jag kan inte annat än och rekommendera denna underbara gördel, min mage är nästan helt återställd. Självklart är den mycket mjukare nu än innan graviditeten men det kommer gå att träna bort med lite situps. Jag har haft min gördel på mig i cirka 10 dagar nu och jag har den dygnet runt, kommer bära den i cirka 8 veckor och efter det har jag tänkt att börja med lite gympa och gym. Målet är att komma i mina jeans innan jul. Jag har cirka 6 kg kvar till den vikt jag hade innan graviditeten men vill gärna bli av med ett par kilon till då jag redan var lite rund när Freja blev till. Nu jäklar kör vi. Nästa sommar ska denna morsa vara en goding igen :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar