onsdag 19 oktober 2011

...snart så

Kan ni förstå att jag saknar dem?

Den 28:e oktober firar jag och Mattias två år som gifta. Vi har inga storslagna planer då vår tjej är alldeles för liten för att lämnas bort. Dock har jag ett mål och det är att jag ska kunna ha på mig mina förlovnings/vigsel ringar igen. Har inte kunnat haft dom på säkert ett halvår då mina fingrar svällde upp under graviditeten, men nu börjar dem komma i sin normala form. Jag kan ha på mig ringarna idag men de sitter lite tajt. Saknar dem som tusan, jag har ju världens finaste ringar.

Jag gick upp cirka 16 kg under graviditeten och blev riktigt glad imorse när vågen visa att jag har 4,5 kg kvar till startvikt. Dock vill jag bli av med några kilon till, målet är att vara mitt vanliga jag innan nyår. Håll tummarna för mig.

/E

2 kommentarer:

  1. Åhh så fina ringar du har, är det en eller två stycken? Är på spaning efter vigselring jag också men så svårt att hitta något som man vill ha på sig resten av livet.

    Vad duktig du är som har bara 4,5 kg kvar! Jag har också en målvikt som jag ska nå till nyår, sen ska jag äntligen börja prova lite brudklänningar :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det vore superkul att ses! Har du ngn mailadress eller telefonnummer jag kan nå dig på? Kram kram!

    SvaraRadera