fredag 11 november 2011

...fredag med bosniskt tema :-)

Jag behåller mössan på under vår fika innan frisörbesöket, jag hade en riktigt dålig hårdag :-)

Världens finaste mamma

Idag har vi på förmiddagen mest bara varit hemma, jag har försökt underhålla Frejsan och hon har faktiskt varit glad större delen av dagen. På eftermiddagen träffade vi Frejas mormor på stan för lite shopping och en fika. Sedan var det dags för mig att släppa iväg Freja till hennes pappa för att unna mig två timmar i frisörstolen. Det kändes skit konstigt rent ut sagt att vara utan henne den korta stunden, men samtidigt var det ganska skönt och få lite egen tid. Nu är denna mamma lite snyggare i håret :-)

Vin från Trebinje
Matchen får vi se på datorn

Kvällen spenderas nu i soffan, vi har lite av en Bosnisk afton här hemma. Vinet vi dricker kommer från Trebinje där jag bodde första åren av mitt liv och på datorn sänds matchen Bosnien - Portugal. Hoppas Bosnien vinner, vore så sjukt roligt. På tvn ylar årets idoler, jag ska nu mata min fina lilla gosak.

Trevlig kväll/E


1 kommentar: