torsdag 10 november 2011

...torsdag

Jag, soffan och underbara kaffekoppen

Ännu en fantastisk natt. Trollungen somnade vid 23, efter en massa skrik och sov sedan till fyra, vaknade för mat och somnade sedan om och sov till 6.30. Hääärligt, vi vågar inte hoppas att det kanske ska vara såhär nu...

Jag och Frejsan har haft en mysig morgon tillsammans. Jag har larvat mig med massa olika grimascher och Freja har tittat på mig med sina stora blå och skrattat. Nu ligger min fina trollunge i sin vagga och sover en stund och jag passar på att ha lite egen tid och läser lite bloggar och njuter av en kaffe. När som helst kommer hon vakna och då ska det matas, efter det tänkte jag ta mig in till stan och ta en fika med mig själv och en tidning, lillan sover så bra när vi är ute och rör på oss (hoppas hoppas hoppas hon fortsätter vara nöjd, annars stannar jag hemma).

Oh idag är jag sådär galet lycklig, min fina lilla dotter, hon förgyller mitt liv.

/E

1 kommentar:

  1. Så fin du är elma:) Vi ses på Lördag vi kommer till västerås:)

    SvaraRadera