tisdag 8 november 2011

...utomhus

Lilla W och Freja i sina vagnar

Lillan uppe på Djäkneberget

Vi har märkt att vår lilla tjej tycker om att vara utomhus, så idag innan bvc besöket tog jag mig till stan för en liten promenix. När jag befann mig på Djäkneberget ringde vännen T som var i krokarna med sonen W. Vi möttes och fortsatte sedan att utforska Västerås finare kvarter tillsammans. Det var väldigt trevligt med vuxenprat och härlig höstluft.

Freja har under eftermiddagen varit väldigt mysig, hon har även blivit både längre och rundare sedan senaste BVC besöket. Hon väger nu 3960 g och är 53,8 cm lång. Hon har blivit så stor och jag har svårt att föreställa mig att det är helt normalt att barn är så här stora vid födseln. Vad hände med lilla Freja som alltid somnade på mitt bröst?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar