måndag 19 december 2011

...härlig måndag

Jag och Freja för en liten stund sedan

Freja har börjat sova riktigt bra, eller riktigt regelbundet iaf. Somnar vid 20, vaknar sedan vid 3 för att äta och somnar sedan om till typ 6. Jag är verkligen super nöjd och för att vara mamma till en snart tre månaders bebis är jag faktiskt rätt pigg.

Idag är hon en liten solstråle, sedan hon vakna där vid 6 har inte en enda tår kommit och hon har varit glad och jollrat på som en tok. Man bli alldeles varm när man lyssnar på henne, underbara lilla Freja. Nu är hon nybajsad, luktar bäver i hela huset efter hennes bajshög och magen är mätt. Jag ska bege mig en snabbis till Erikslund för att köpa julklapp till Mattias mormor, ikväll väntar besök från familjen W och det ska bli extra roligt då A är hemma från Italien.

Trevlig måndag i snön

/E

1 kommentar:

  1. Men tack tack tack! Vad glad jag blir =) Och som sagt, mycket trevligt att stöta på varandra idag! =)

    Ha nu en fin kväll!

    Kram!

    SvaraRadera