lördag 17 december 2011

...ingen vanlig lördag

Blommorna från familjen

Blommorna från L och B

För det har varit den bästa lördan på länge. Började dagen med en mysig frukost i sängen, Freja underhöll mig och Mattias med sitt härliga joller. Mattias lät mig sova en stund extra medan han tog hand om vårt troll. När vi väl steg upp ur sängen knackade det på dörren, det var ett blombud till moi från Mattias moster och hennes B, tack fina ni. Sedan bar det av mot staden där vi åt en toksmarrig lunch på Varda. Här hemma har nyligen min familj lämnat borgen, de hade också med sig blommor och present, ni är bäst. Nu håller Mattias på att matar vår tjej och jag fick lite tid vid datorn, snart ska Frejsan sova och vi ska försöka se en film vi påbörjade för några veckor sedan :-)

Trevlig lördag kväll

/E

1 kommentar:

  1. Men vilken bra grej, det ska jag åka och kolla efter! Vår lilla älskar ju allt som ¨gungar¨ och ¨vaggar¨ lite xtra! :) Vilken grej! Tack för tipset och god jul på dig och lilla prinsessan!

    SvaraRadera