onsdag 18 januari 2012

...allt i hemmet


Igår köpte Mattias hem inredningstidningen Allt i Hemmet till mig. Det är ingen tidning jag vanligtvis brukar läsa men har hänt då och då. När jag igår fick en lugn stund kikade jag lite i den och fick då syn på denna härliga bokhylla. Jag och Mattias är på jakt efter en bokhylla och har hela tiden tänkt köpa String hyllorna, men igår tänkte jag om. Denna bokhylla skulle vara en härlig färgklick, att den dessutom kommer från Ikea betyder oftast att inköpet är plånboksvänligt. Jag genomsökte hela Ikeas hemsida igår och kunde inte finna den någonstans. Mailade då Allt i Hemmet igår kväll och fick svar redan imorse, snacka om att bry som om sina läsare. Jag fick veta att hyllan är en varitant av Billys klassiska bokhylla och kommer komma in i februari i begränsad upplaga. Ohh jag måste bara haffa en sån.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar