onsdag 4 januari 2012

...bortskämd mamma


Min masterchef hade kirrat en sjukt smarrig grillad lax med salsa rosso.


Och på bordet väntade detta...

Idag har jag och Freja hängt med M och lilla W hela dagen. W är Frejas första tjejkompis :-) Vi åt först en god lunch, sedan tog vi en promenad och avslutade dagen med en fika hemma hos M. Att komma hem till sjukt god mat, ett glas vitt, Mama och presentkort på Lyxbehandling på Helskön Dagspa är inte heller helt fel. Jag måste ha varit en mycket snäll Elma idag :-)

/E

3 kommentarer:

  1. Men vilken man du har! Undrar när jag fick något sådant av min kille? Nej vänta det har aldrig hänt! Man kanske måste klämma ut en bebis först så han blir nöjd ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, Hej! Googlade runt på bebis grejer då jag väntar mitt första barn, sökte på snygga skötväskor, haha då kom din blogg upp och eran är ju riktigt snygg och fräsch. Jag tänkte oxå att det gäller att tänka utanför ramarna och bara leta efter en snygg och bra väska. Hur som helst, så verkar ni va en så fin familj, ni bor fantastiskt fint och älskar din smak, och er dotter är jätefin. Kul att läsa lite om allt, nu innan så vill man ju veta allt och hitta de bästa prylarna=) mvh Vicky

    SvaraRadera
  3. Johanna - Om det är såhär bortskämd man ska bli när man skaffar barn då kirrar jag nog några till :-) Nej skämt åsido, Mattias har alltid varit såhär, han skämmer bort mig för mycket. Ses någon dag nästa vecka kanske? Kram

    Anonym - Oh tack, vilken värmande kommentar. Kram

    SvaraRadera