torsdag 5 januari 2012

...bree van de kamp


Okej jag vet inte vad som tog åt mig imorse, men jag skuttade upp ur sängen kl 7 med Freja i famnen och ställde mig i köket och bakade bananmuffins, värsta hemmafrun. Otroligt nog blev dom bara lite brände och lite torra, men va tusan jag bakade. Det är sjukt stort.

MMS:ade en bild till Mattias på resultatet och han ringer genast upp mig och frågar om han behöver komma hem.. Mycket förtroende mina nära och kära har för mig när jag använder köket.

Nåja Linda och barnen, idag bjuder jag på bananmuffins (dock tror jag att en banan var lite, lite då det knappt smakar banan men men) så hur otäcka dom än är får ni låtsas gilla dem :-)

/E

3 kommentarer:

  1. Haha, helt övertygad om att de kommer slinka ner...iaf hos barnen ;) jag är ju så duktig och äter strikt igen!

    SvaraRadera
  2. Linda - Mm sure, bra ursäkt. Aja du slipper :-D

    SvaraRadera
  3. De såg grymt goda ut och du fick MVG av Noah! Thea höll sig ju till chokladbollen, men är övertygad om att hon skulle ha tyckt om dem! Tack för idag, mysigt!

    SvaraRadera