fredag 6 januari 2012

...inför våren


En del av det som rensades bort innan det packades ner i påsar


Vilket slöseri...


Såhär fin blev klädkammaren när den var städad och klar


Och denna blus dök upp när jag hade renast ett tag

Jag påbörjade rensningen av min klädkammare redan igår, men det blev inte klart för än idag då lillan självklart ville ha uppmärksamhet. Men nu när det är klart är det så skönt och jag blev extra sugen på vår nu. Att rensa sin klädkammare är nästan som att shoppa fast man inte gör av med några pengar, blusen på bilden ovan dök upp och invigdes redan idag :-) Passade även på att åka ner på stan med mina käraste för att köpa på mig lite bastoppar då det saknades. Svängde självklart förbi mina föräldrar där även kusin S med familj befann sig, mys och träffa alla.

En härlig ledig fredag helt enkelt. Strax väntar nattning av lillan och en god paj tillagas i ugnen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar