måndag 9 januari 2012

...karta


Vi har enda sedan vi flyttade in i vårt hus sagt att vi ska ha en stor karta på väggen inne på kontoret. Jag har letat som en tok på nätet men inte funnit den perfekta kartan. Igår när jag var in på Åhlens så såg jag att de hade fått in ett karttyg som hade den perfekta färgskalan. Jag slog till och nu ska det tyget omvandlas till en tavla. Pappa ska snickare ihop en ram och förhoppningsvis klara jag av att sedan häfta fast tyget på ramen, om det blir bra kanske en resultat bild dyker upp.

/E

1 kommentar:

  1. Häftig idé och kul att få vara lite kreativ!

    Jag är så sjukt sugen på dessa affischer; http://www.artilleriet.se/shop/details/#2010-guide-to-manhattan

    Finns även en Parisvariant som jag om möjligt är ännu mer sugen på. Får bli när vardagsrummet är klart kanske.

    Ha en skön dag idag. Stor kram!

    Ps. Tycker att du har fått det så himla fint härinne, är riktigt avis och funderar starkt på att kontakta denna duktiga tjej själv Ds.

    SvaraRadera