tisdag 24 januari 2012

...min fina tjej


Jag och Freja bus på förmiddagen

Oh vilken liten mystjej jag har. Hon har varit på sitt bästa humör hela dagen och bjudit på flertalet skratt, dessa skratt går rätt in i mammahjärtat och sparas där i min lilla bank, så om jag någon gång känner mig lite nere kan jag alltid plock fram ett Freja skratt.

Idag har vi haft besök av Frejas fina morfar och sedan har vi träffat T och W och ätit lunch, fikat och shoppat lite. Lilla W och Freja kommer troligen bli väldigt tajta då de bor ett stenkast ifrån varandra och är samma årsmodell, sedan är ju deras föräldrar också väldigt tajta vilket kan vara en bidragande faktor.

Nu håller pappan på att göra Freja färdig för natten, hoppas att hon sover bättre än igår då det faktiskt var en katastrof natt. När ska denna fas gå över? Vi är rätt slitna både jag och Mattias...

Hoppas ni haft en fin tisdag.

/E

4 kommentarer:

  1. Vidi mi srece moje velike ljubi je mormor zivot moj dragi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon älskar dig också bästa mormor :-)

      Radera
  2. Nämen söta underbara Freja vilket leende du kommer med, tur för dig att du bor långt bort, Vackra ni:) puss på er, Emira

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack fina Emira, hoppas du mår bra. Många kramar

      Radera