måndag 2 januari 2012

...nytt år, ny design

Jag har ganska länge varit sugen på att fixa designen på min blogg, speciellt nu när ni läsare har blivit fler men då jag knappt kan hantera en dator har jag helt enkelt inte orkat och inte heller haft kunskapen.

För någon dag sedan var jag in på Hannahs blogg och såg då att hon hade fått hjälp med sin design av denna duktiga tjej. Hannahs design var urfin och jag kände då ännu mer sug att fixa till min blogg. Jag tog då kontakt med den duktiga damen som hade fixat Hannahs blogg och hoppades att hon även ville hjälpa mig, och yes det ville hon gärna, så nu är ny design på gång. Jag har fått en liten smygkik på hur det kan komma att se ut och jag gillar det massor. Jisses tänkt om man hade fått lite av den kvinnans kreativitet. Kika in på hennes hemsida och låt dig inspireras, hon är super duktig.

/E

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att du kontaktade Hanna! Du kommer bli SÅÅÅÅ nöjd! =)

    Haha, jag är nog vitare än sig ändå ska du se! Min syster kom ju hem från Thailand två dagar innan jul så det är ju inte så konstigt att hon ser ut sådär. Själv sitter man här som världens blekfis och är inte ett dugg avundsjuk ;)

    Kramar!

    SvaraRadera