tisdag 14 februari 2012

...dagens jag och dagens bebis



Just nu är jag tokig i byxor i färg. Jeansen i klädkammaren har fått ge plats åt några färgglada skönheter. Dessa gula kommer från MQ, fanns massa fler olika färger men jag fastnade för de gula, kanske haffar mig ett par till lite senare. Freja har på sig en tok söt klänning från Mexx som hon fick av farmor och L i julklapp. Hon har varit så himla mysig idag och det har knappt gått att lägga ifrån sig henne, nu sitter hon i mitt knä samtidigt som jag bloggar :-) Hennes mage är fylld med ärtor, blomkål, morot och broccoli, allt gick ner utan problem precis som alltid.

Ikväll väntar besök av Frejas farmor. Nu snart ska vi ut och åka en liten sväng, lillan behöver sova och sover absolut bäst på dagen när vi är ute på språng.

/E

1 kommentar:

  1. Moga zivota moje duse moga svega najvise je volim od svih na ovom svijetu ljubi je mormor <3<3

    SvaraRadera