onsdag 15 februari 2012

...dagens jag och dagens bebis


Freja är så söt i sin klänning från Pop, en julklapp från lillans faster. Pop:s kläder is the shit, vilken kvalitet. Kan tvättas om och om igen och ser exakt likadana ut. Jag har idag på mig en skjortklänning som jag säkert haft i 7 år och ett bälte från Moschino, håret i tofs då jag börjar få panik pga. håravfallet. När ska detta sluta? Kan man göra något?

Freja sover så galet dåligt på nätterna (vaknar säkert 1 gång i timmen) och tar därför igen det på dagarna. Nu har hon snart sovit i 1,5 timmar och så snart hon slår upp sina stora blå ska hon få lunch i magen sedan ska vi ut och flänga (om jag får ut bilen dvs., har kommit en massa snö och skotta med en bebis blir lite svårt). Vi ska förbi mitt jobb, måste börjar förbereda inför min jobbpremiär, vi ska även ner på stan en sväng och hälsa på mormor och morfar, så nyfiken på deras nya möbler :-)

Ha en göttig dag kära ni.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar