onsdag 1 februari 2012

...dagens jag


Orkade verkligen inte lägga ner någon energi på håret idag. Rätt skönt med uppsatt hår då Freja älskar att dra i det när det är utsläppt. Kände för lite färg när ansiktet är så grått, så det fick bli grönt :-)

Skulle egentligen träffat min kusin med dotter idag, men lilla S har åkt på halsfluss och jag vågar inte riskera att Freja får det också, Mattias skulle nog mer eller mindre kill me om det skulle hända :-) Istället ska jag bege mig till Viksäng och gå på öppna förskolan, first time :-) Tvingar med vännen T och hennes lilla W, känns skumt och komma dit helt ensam. Hoppas det är trevligt så man kan åka dit fler gånger.

Trevlig solig onsdag kära ni.

/E

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Supersnygg tröja! Grönt kan ju vara den bästa färgen ever =)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ursäkta Elma men seriöst ta å ät mat för helvete äckligt smal haru blivit .... Ser ju varje ben runt din hals /// Din Broder

    SvaraRadera