torsdag 9 februari 2012

...dagens jag


Egentligen är jag en riktig jeans tjej och lever i mina Levis Curve Id. Men ibland tycker jag om att slänga på mig en kjol. Då det inte ska bli allt för "fint" brukar jag matcha kjolen med en rätt enkel tröja. Idag fick det bli denna plisserade kjol från h&m och en vanlig collage tröja från gud vet vart.

Lilla älsklingen min sover nu, när hon vaknar ska magen mättas sedan åker vi förbi mitt jobb en sväng. Om några veckor börjar ju jag jobba igen, då en dag i veckan. Jag älskar ju att jobba och erkänner mer än gärna att jag då och då saknar det. Det kommer bli perfekt och få en dag på jobbet och så får Mattias en dag då han och Freja kan hitta på en massa skoj, pappan glad, mamman glad och Frejsan glad, kan det bli bättre?

/E

1 kommentar:

  1. Ååh vad fin du är och vilken fin kjol! Har letat efter något liknande. Kanska får leta lite bättre ;) Synd att det inte blev någon date igår. Är helt kass idag med men så kan det vara ibland. Bara så jädra tråkigt! =(

    Hoppas ni mår bra hela familjen!

    Kramar!

    SvaraRadera