onsdag 29 februari 2012

...en onsdag förmiddag



Mina gammal trotjänare, ett par toksköna löpardojjor från Asics.


Snorregatan, sjukt roligt. Tycker jag iaf :-)


RunKeeper


Förmiddagens outfit, lite för mycket kläder hade jag på mig insåg jag senare.

Har precis kommit hem efter en härlig morgon promenix, så underbart med denna vårvärme. Freja sov i vagnen och jag kunde gå i min egna lilla värld och lyssna på musik. Känner verkligen att jag nu behöver komma igång, fast alla gravidkilon sedan länge är borta behöver jag få tillbaka lite styrka i kroppen, ryggen är svag som tusan och konditionen är typ lika med noll. Det blir lite lättare med träningen nu när det är ljust ute, man var lagom peppad att ta sig ut på en morgonpromenad för några veckor sedan när det inte blev ljust ute för än typ vid klockan nio. Ska även försöka träna på gymmet på jobbet någon dag i veckan, vi har fått helt nya gymprylar så det blir ju toppen. Nu ska jag kasta i mig min smoothie, brukar hälla i lite grädde så den mättar lite mer.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar