måndag 13 februari 2012

...lite bilder från busborgen


Jag och trollet


Lilla S och Lilla A


Freja lipa så fort Iphonen åkte fram, här med kusin S


Jag skjutsa S på hojjen, sedan bytte vi. Otroligt nog orkade hon cykla med mig på där bak, sjukt.

Idag har jag spenderat eftermiddagen på Busborgen. Freja är ju så klart på tok för liten för att hänga där, men min kusins troll är i den perfekta åldern, 2 och 5 vilket innebär att Busborgen är rena himmelriket för dem. Jag passade så klart också på att leka lite när jag ändå var där :-) Vi hade super skoj och alla tre barnen skötte sig exemplariskt

Nu checkar denna dam ut för denna dag. Snart varit vaken i 18 timmar, mer död än levande är jag. Men men, så kan det vara.

/E

3 kommentarer:

  1. Hahaha bas ste zabavni ti tolika da te Sebina vozi na beciklu

    SvaraRadera
  2. Guuuud så söt hon är....
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Oh tack så mycket Anette, hon är redan ett litet busfrö :-)

    Kram

    SvaraRadera