onsdag 29 februari 2012

...paljetter


Förut tyckte jag paljetter hörde hemma på jul och nyår. Nu älskar jag att ha det till vardags. Kjolen jag har på mig spanade jag in på Lindex webbshop som "kommande plagg" för några veckor sedan. Den kom in i butik igår och jag kunde inte låta bli att slå till. Den är rätt lång och stor i storleken, jag har dragit upp den rätt långt för att få den perfekta längden.

Nu ska jag packa in oss i bilen för att möta upp lillebror och pappa i brors nya lya. Han vill ha min inredningshjälp och jag ställer upp och vill att han bjuder mig på lunch som betalning, grym deal tycker jag :-)

Ha en fin dag i solen.

/E

1 kommentar:

  1. Dör vad fin! Har också varit lite skeptisk till paljetter förr men har börjat tycka att det är riktigt fint. Speciellt i lite ljusare nyanser som din kjol. Stod och nöp i en paljettkavaj i helgen men köpte inte. Ångrar mig nu!

    Superfin var den (och du)!

    SvaraRadera