tisdag 27 mars 2012

...det blir inte alltid som man tänkt sig


En trött och sliten Elma

Idag har allt bara varit kaos. Packade in mig och Freja i bilen för att ta oss ner på stan och fixa pass till henne. Satt där i typ en timme och när det var ett nummer kvar innan det var vår tur ser jag den stora lappen som sitter på väggen precis framför mig, båda föräldrarna ska underteckna en minderårings passansökan. Bläääääää, arg som fan packa jag ihop Freja i vagnen och gick upp till mams. Har de senaste dagarna inte mått helt hundra, kommer inte här gå in på detaljer men idag när jag ringde familjeläkaren fick jag läkartid samma dag. Det var lite oväntat så i panik löste jag barnvakt och kusinen S ställde upp, tack älskade du.

Nu ska jag mysa med Freja.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar