tisdag 13 mars 2012

...en elma


När lillan varit sjukt har jag inte haft någon större lust att klä mig. Vi har bara varit hemma och myst och jag har gett henne all min uppmärksamhet. Idag ska jag ta mig ut en sväng och valde därför något annat än mjukiskläder. Blev mina gula jeans från MQ, vit skjorta från H&M Herr och tröjan har jag nätshoppat någonstans. Håret är en katastrof som ska åtgärdas på lördag, fram till dess är det uppsatt som gäller :-)

Freja mår lite bättre idag tror jag. Hostar gör hon fortfarande, snoret rinner från lilla näsan, ögonen är inte lika rinniga och röda och mat är hon fortfarande mycket lite intresserad av. Pratade med en sköterska igår och hon tyckte att vi skulle avvakta med ett besök då hon är feberfri. Lillan har varit helt utslagen och mycket kinkig, idag har hon iaf skrattat lite vilket värmer mammahjärtat. Sömn är överskattat på nätterna, som tur är tar hon igen det på dagarna.

Hoppas ni får en fin dag i vårvärmen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar