onsdag 7 mars 2012

...nike zoom elite

Jag skrev ju för någon dag sedan att jag nu bestämt mig för att komma igång. Egentligen bär jag kanske inte direkt på någon övervikt men känner mig bara slapp och hängig. Jag känner mig iaf jätte taggad och längtar efter att Mattias ska komma hem så jag kan ta mig ut på en tur. Jag springer väääldigt försiktigt just nu, märker att kroppen fortfarande kanske inte riktigt är med efter graviditeten, höfterna gör tokont men det kommer gå över. Funderar även på om man kanske ska anmäla sig till något kortare lopp, som motivation. Jag har aldrig sprungit något lopp, det är liksom inte min grej men som sagt det kanske får mig att vilja hålla igång??

Igår när jag var på stan haffade jag mig ett nytt löparställ, det känns liksom genast lite roligare att träna då. Nu är jag på jakt efter ett par nya löpardojjor. Har ett par från Asics som egentligen är grejt, men vill ha ett par lite nättare som även är sköna att promenixa i, man ska liksom kunna ha de på stan också. Klämde på dessa från Nike igår och de känns super sköna, kanske ska haffa mig ett par snart?

/E

2 kommentarer:

  1. Tjejmilen? Jag funderade på den när jag va ute och sprang imorse.:)

    Kul när man kan kommentera bloggen från iphonen nu.:)
    /M

    SvaraRadera
  2. Mm jag är lite sugen faktiskt. Men känner mig fortfarande så sjuuukt långt bort från att orka springa en mil. Sedan är ju kroppen fortfarande rätt paj, men det blir ju bättre och bättre. Kramar

    SvaraRadera