tisdag 13 mars 2012

...trött eller vad säger ni?


Idag efter en runda på stan och en lunch med T kommer jag tillbaka till bilen som stod parkerad i ett garage. Jag går mot bilen och ser att det lyser i den, tänker först att jag kanske glömt att släcka någon lampa. Kommer närmre bilen och upptäcker att både förardörren och passagerardörren där Freja sitter står helt vidöppna. Tänker först, fuck jävla skit jag har haft inbrott i bilen. Upptäcker sedan ganska snabbt att jag inte har några brytmärken på dörrarna och att varenda liten grej är kvar i bilen.. Detta innebär alltså att jag gick från bilen och lämnade två dörrar öppna och bilen full med prylar som kostar en hel del pengar...

Om det inte är ett tecken på trötthet så vet jag inte vad...!

Skulle egentligen sprungit idag men känner att Frejas hosta börjar smitta av sig på mig. Suck... Imorgon ska jag jobba vilket jag nästan glömt, Mattias kan inte vara hemma på fredag pga. jobbet så det får bli onsdag denna vecka istället. Jag ska då passa på att träna en timme på företagets gym efter jobbet. Känner mig verkligen taggad inför det här med löpningen, men det är alltid något som kommer i vägen? Tips någon? Hur finner ni tid till träning?

/E

1 kommentar:

  1. Det där med träning. To be or not to be. Men nu fem veckor sen jag började på riktigt så är det skönt nu. Så ge inte upp. Brukar köra 3-4 gånger, och en gång tar jag intervallträning med Emma. Hon sover i vagnen och jag springer upp och ner upp och ner. Samt lite bootcamp. Win win för alla

    SvaraRadera