lördag 10 mars 2012

...vår dag


Mattias gryta och mina nya löpisar som invigs imorgon.


Vagnen är nu ännu smidigare och Freja är söt som socker i sina kläder.


Frejas nya kläder och Mattias på Varda.


Frejas fina nalle från lilla S och den urgoda lunchen.

Oh vilket härligt vårväder Västerås har bjudit på idag. Man blir alldeles vårpirrig ju :-) Blev nästan lite sugen på att börja pilla lite i trädgården, men väntar ett tag till.

Dagen idag har bestått av en massa skoj, tidig lunch på Varda bestående av biff, råstekt potatis, vitlökssmör och rödvinssås. Mumsig värre. Stan besöket inkluderade presentshopping till lilla A som igår blev hela två år, lilla goa du känns som igår du kissa ner mig, hehe. Mattias tyckte Freja också skulle få present och gick banans på PoP, inte mig emot. Efter vår stan runda bjöds det på fika hos min familj och jag sällskapade pappa ner på stan för lite shopping. Pappa min pappa, han är bra underbar han inte bara för att han skämmer bort mig med presenter utan för att han är helt underbar. Idag köpte han nya löpisar till mig. Tack fina du. Efter stadsbesöket var det dags för besök hos kusin med familj för att fira lilla A. Det var lika trevligt som alltid, barnen var underbara och fina lilla S tyckte Freja skulle få en Nalle som varit hennes. Freja ska få ha den i sin säng. Freja fick idag inviga sittdelen på vagnen och även sina nya kläder från Zara. Mattias står nu i köket och lagar kycklinggryta och jag busar med trollet. Kvällen bjuder på Mellow final. Kan man klaga på en sådan lördag?

Ha en fin kväll..

/E

4 kommentarer:

  1. Snygg vagnen blev! Har ni bestämt nån visit till Stockholm? Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du! Mm jag älskar den ännu mer nu :-) Vi hade tänkt att hälsa på er typ löningshelgen, skulle det funka? Kramar

      Radera
  2. Ja det funkar jättebra.:) Kram

    SvaraRadera
  3. Yeeeeej, ser vi fram emot.. Kram

    SvaraRadera