onsdag 14 mars 2012

...vardagslyx deluxe



Jag har jobbat i ett rasande tempo idag och hoppat både lunch och frukost, detta har medfört att jag hunnit med tokmycket och att årsbokslutet snart är klart, puh. Jag älskar när jag kommer in i ett flow på jobbet, allt blir så mycket roligare då. Denna vecka får jag ju en bonus halvdag på jobbet då Freja ska få vara hemma hos sin mormor ett par timmar.

Har idag blivit bortskämd på hög nivå. Efter jobbet fick jag träna, saknade Freja så klart men när jag får träna så blir jag en mycket piggare och gladare mamma. Sedan kommer man hem då har Mattias lagat en brakmiddag, dukat upp med ett varsitt glas vin och en underbart glad liten tös sitter i sin Stokke stol och ler mot sin mamma. Han hade även städat hela huset, fixat lite tidningar till min kväll i soffan och lämnat en liten present och lapp i klädkammaren. Hur bra har inte jag det?

Nu har skruttan somnat och vi hoppas på en bättre natt än den igår.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar