tisdag 17 april 2012

...denna tisdag


Till oss och till Freja

Hade som mål att ta mig ut på en lång promenad med lillan i vagnen på förmiddagen men snön vräkte ner och jag bara kände neeeeej, nu får det faktiskt ta och räcka med detta deppväder. Nu vill vi ha vår på riktigt. Eftermiddagen har varit solig och fin men då har jag befunnit mig på jobbet, månadsdialog stod på schemat och jag måste ju presentera siffrorna. Vilket härligt gäng det är på jobbet by the way, vi är faktiskt totalt 20 anställda nu vilket är super roligt.

Här hemma har vi under eftermiddagen haft besök av Frejas goa farmor. Hon hade köpt present både till oss och till Freja, vi fick den efterlängtade grönsaksgrillpannan och Freja fick kläder. Tack snälla du. E ska också vara barnvakt åt lilla trollet på fredag då både jag och Mattias måste jobba, första gången farmor ska ta hand och vår skatt och det kommer gå prima då Frejsan diggar sin farmor :-)

Nu ska jag krypa upp i soffan, magen gör lite ont.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar