torsdag 12 april 2012

...en torsdag

Har precis kommit hem efter en sväng på stan, på schemat stod passuthämtning, köp av doppresent och lunch med mamma. Trots att jag var till passexpeditionen 30 min innan dom öppna var det nästan 20 personer före mig. Helt sjukt... Nåja, nu har iaf lillan sitt alldeles egna pass vilket känns rätt galet. Att köpa doppresent är ju också hopplöst, min fantasi är lika med noll.

Nu är jag och lillan hemma och det börjar bli dags för hennes gröt. Ska även börja förbereda middagen snart, får väl se om jag kanske får äta den själv :-) Det väntas ev. bli strejk (seriöst? strejk? hur omodernt är inte det?) inom Handels så Mattias behöver då stanna kvar på jobbet för att reda ut saker och ting.

Har idag skuttat runt i denna härliga kjol som jag fynda på H&M för typ inga pengar alls. Tycker om den massor och kommer tycka om den ännu mer när jag slipper strumpbyxor.


Hoppas ni kära läsare haft en fin dag, i Västerås har vi i alla fall sluppit de gråa och solen har värmt så härligt. Känns som att våren är på väg tillbax...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar