torsdag 12 april 2012

...frejas nya favorit


Inte bara ringar i och för sig :-)

Jag har hur länge som helst sagt att jag ska köpa sådana här ringar till Freja, men jag har helt enkelt glömt. Idag när jag gick förbi leksakaffären poppade ringarna upp i skallen och jag gick in och haffade dem. Tur var väl det, Freja totalt ÄLSKAR dem, hon har tuggat på dem sedan vi kom hem. Jag tänkte sätta fast dem på vagnen så hon alltid har något att leka med när vi är ute och flänger, inser dock att jag skulle köpt 2 förpackningar. Får fixa det nästa gång jag är på stan, 50 kr för 18 ringar liksom, det är ju nästan gratis.

Idag gjorde Freja något som fick mig att börja grina, hon ställde sig på alla fyra. Snart kanske min lilla skrutt kan röja runt här hemma, så härlig tid det kommer bli.

/E

6 kommentarer:

  1. Lilla sötnos va du är du duktig:) Du ska se mamma elma snart får du jaga mig när jag hittar på massa bus hemma:) haha kram på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det är jag lite nervös inför, men det får gå som det går. När började Melwo krypa? Kramar

      Radera
  2. O LIJEPO MOJE SUNCE VOLIM SVOGA DEBELJUSU NAJVISE NA SVIJETU

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freja älskar sin mormor också. Kram

      Radera
  3. Melwin var seg med att krypa han var 8-9 månader och när han började gå var han 13 månader:):) Han började krya som vanligt hos min mamma när hon var barn vakt i sommras så jag missade det, men som tur finns allt på in spelat hahha;)Frrja kommer nog vara tidig med krypningen om hon redan han börjat:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh säg inte det, hon är nog lite feg. Men det ska iaf bli väldigt roligt :-) Äsch, seg var han väl knappast alla barn är olika och utvecklas i sin egna takt. Melwo är ju en grym liten kille. Vilken tur att dom spelade in allt, livet ser tyvärr ut så att vi inte kan vara hos våra barn dygnet runt. Ta hand om dig. Kramar

      Radera