torsdag 26 april 2012

...härliga döskallar


Att man alltid möts utav ett postberg när man kommer hem hör liksom till. Oftast är det mycket tråkig post, det vill säga räkningar. Men denna gång låg ett litet paket bland alla tråkiga räkningar, ett paket till mig och ingen annan. Jag beställde detta fina armband med döskallar innan jag åkte och vet ni en sak, jag älskar det. 

Systeri.se drivs av en gammal klasskompis till mig och hennes syster. Super kreativa tjejer som har en massa fina things i deras shop, kika in vet ja. Ni kommer inte bli besvikna. Tack Hannah och Malin, armbandet är verkligen super fint. 

/E

1 kommentar:

  1. Åh tack för det Elma! =) Det kommer att klä dig som handen i handsken!

    Du och Freja är som sagt välkomna på fika när vi kommit i ordning i nya lyan =) Kramar!

    SvaraRadera