lördag 14 april 2012

...kommentarer

Jag har tidigare sagt det och jag säger det igen. Jag kommer inte publicera några otrevliga kommentarer (speciellt från anonyma) då jag vill att min blogg ska vara en glad och trevlig plats. Ni som inte håller med mig eller helt enkelt tycker jag verkar dum eller något sånt kikar faktiskt in här helt frivilligt...

Nu ska de fixas frulle här, lillan sov hela natten men vaknade dock kl 5 och var mer pigg än någonsin. Så kan det vara.

Ha en fin dag allesammans.

/E

3 kommentarer:

  1. Fy! Ja vad e det för fel på vissa människor? Förstår inte vad de får ut av att skriva elaka kommentarer.. Jag känner med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, jag skulle aldrig någonsin skriva något elakt till någon. Man läser ju faktiskt alla bloggar frivilligt och bara för att jag tycker någon verkar korkad behöver jag inte skriva det, det är så onödigt och gör internet till något otrevligt. Nåja, tur att man kan välja om kommentarer ska publiceras eller ej.

      Läste om din pasta, kommer testats på i veckan. Dock verkar det lite för avancerat för mig så jag sätter Mattias på den uppgiften :-)

      Kramar

      Radera
    2. Ja herregud! Jag får också väldigt konstiga kommentarer ibland och folk verkar bara vilja ara elaka..

      Ja men testa! Det var hur enkelt som hellst och goott!! Bakade även några succémuffins idag, receptet kommer upp i veckan, galet goda!!!

      Radera