torsdag 19 april 2012

...magiskt


Jag tycker denna bild sammanfattar gårdagens konsert ganska så bra. Det var helt jäkla magiskt. Jag njöt av varenda sekund och när det sedan var slut ville jag bara ha mer och mer och mer.

Michael Bublé är liksom så speciell för mig och Mattias. Det går liksom inte att beskriva det bara är så. Vi hade jätte bra platser vilket inte riktigt gör sig rättvist på bild (glömde kamera, hade bara iphone) men seriöst så hade det inte spelat någon roll vart vi hade suttit, Michael var ute i publiken och fick det hela att kännas så intimt. När han sedan började sjunga HOME som är vår låt kom tårarna. Jag hade kunna sett denna konsert om och om igen.

Nu lite frulle, sedan en promenad på Björnön. Skulle egentligen träffat M för att tillsammans gå till Pinglan, men min hosta och förkylning börjar hitta tillbaka och det känns inte så snällt mot alla små bebisar som jag kanske smittar.

Njut av solen, det tänker iaf jag göra.

/E

2 kommentarer:

  1. Åhh vad mysigt det lät! Var superlängesedan jag var på konsert. Det måste jag bli bättre på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen en perfekt kväll. Vi försöker gå på ett par konserter per år, nu har vi iofs ingen bokad men Lars Winnerbäck ska ju ut och spela under sommaren vad jag hört i sådana fall är det nästa konsert för vår del.

      9 kg.... Shit bra jobbat bruden.

      Kram

      Radera