söndag 22 april 2012

...ny söndag ny backe

Min super Matte

Freja i vagnen

Näst sista vändan, benen är som spaghetti

En nöjd Elma efter ett toppen pass i backen

Jag är verkligen en sådan person som påverkas nå enormt utav vädret. Idag har det varit så grått och rått ute och helst av allt hade man inte ens velat stiga upp ur sängen. Då vi åker till Prag imorgon var jag tvungen att ta tag i tvättberget för att slippa handskas med det så fort vi kommer hem, 5 maskiner och allt är nu tvättat och hänger på tork. Väskorna är packade och herregud va packning för 3 dagar, men men har man en liten så har man.

Idag var det dags för träning tillsammans med Mattias. Backträning stod på schemat, jag var inte alls taggad då det regna, men som man brukar säga: det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Vi packade in vagnen i regnskyddet och tog först en promenix på cirka 3 km och sedan var det dags för backen, den gör sig inte rättvis på bild, den är brant och idag var den super hal pga. allt regn. Nåja, jag pallade åtta vändor och denna gång sprang jag varje gång, Mattias körde elva vändor. Vi joggade sedan tillbaks till bilen och jag var så nöjd med mig själv. Det är så skönt att vara igång igen.

Snart ska vi krypa ner i sängen, behöver åka hemifrån cirka 5:30 för att slippa stressa. Freja sover redan och vi håller tummarna för en bra natt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar