tisdag 3 april 2012

...sex månader

Oh jag kan inte riktigt förstå att min lilla skatt idag blir hela sex månader. Det känns så overkligt, tiden har gått så fort och samtidigt känns det som att hon funnits i våra liv jämt. Konstig känsla.

Jag tänkte först att jag skulle skriva lite om utvecklingen so far, men seriöst så är det typ omöjligt. Det händer så mycket med henne varje dag och flera gånger om dagen visar hon oss något nytt. Hon är iaf enligt mig den bästa lilla tjejen i hela världen och den värdefullaste människan i mitt liv. Älskade lilla unge.

/E

4 kommentarer:

  1. Lilla sötnos kako mi ljepo spava, dusa draga <3 Puss på dina små kinder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Emira, dom är ju utan tvekan sötast när dom sover :-) Kramar

      Radera
  2. Stora tjejen! Galet vad tiden går fort. Pussa henne från oss idag<3

    Kram M

    SvaraRadera