onsdag 4 april 2012

...slut som artist


Sitter i soffan och funderar på hur jag ska klara av att ta mig igenom denna dag... Freja har sovit så sjukt dåligt och mellan 01.30 - 4.45 har hon varit vaken. Mattias stackarna var helt slut så jag bestämde mig för att låta han sova, stängde av babywatchern och tog upp den bestämda lilla damen i soffan. Jag sjöng för henne, klappa henne på kinden, magen, ryggen, jag bytte blöja och massor med annat, men inget funka, hon hade bestämt sig för att inte sova. Hon somnade till slut när klockan var lite drygt 4.45 och vaknade sedan igen 5.45, då hade hon sovit färdigt. Jag är iaf helt slut och lär hålla igång som aldrig förr för att inte somna.

Har idag dragit på mig min favvo tröja. Gul som solen är den och jag älskar det.

Snart en sväng till E-lund och efter det hälsa på kusinerna T och N.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar