torsdag 26 april 2012

...som utlovat

Precis som utlovat bjuder jag på ett gäng bilder från Prag. Har cirka 400 bilder och ni får här se 14 utav dessa. Vi har haft några underbara dagar med trevligt sällskap, god mat, god dryck, lite shopping och det bästa av allt, familjemyyyys. Mamma som fyller 50 på söndag har firats, vilket kanske var resans huvudsyfte. Att resa till en storstad med en dryga 7 månaders bebis är kanske inte alltid supersmidigt, men allt har gått överförväntan och vi tacklade alla små problem som dök upp på ett strålande sätt.

Tack snälla fina pappa som tog med oss på denna resa. Du skämmer bort oss alldeles för mycket och vi älskar dig mer än du anar.


Jag och bebisen på Arlanda, väntar på ett försenat flyg.


Härliga blomstånd fanns överallt.


Familjefoto.


Någon gata som jag inte minns va den hette.


Me and my lovely momy, på väg till middagen.


Bror med sin kvinna.


Någonstans i Prag.


Jag och min kärlek.


Prag.


Det obligatoriska turistfotot.


Mams, jag, Mattias, Frejsan och paps.


Hon har vinden i sitt hår.


Suuuuuuuuprise, överraskningsmiddag för mamma med släkt och vänner.


Nästan hela gänget (bror fotar), på väg till sista middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar