onsdag 9 maj 2012

...choklad och hallonmousse

Straffet för att jag slarva igår höll så klart i sig hela dagen, telefonen plinga under eftermiddagen och det var ett sms från Mattias. "Blir sen idag". Så det blev ingen löpning idag heller, känns rätt surt men jag tar igen det imorgon. Om något skit inte dyker upp då också.

Imorgon väntar iaf besök, S och hennes 1,5 månader gamla dotter kommer förbi på en fika. Jag har slavat i köket och fixat choklad och hallonmousse enligt GI. Smakar ärligt talat sådär, men då får iaf jag också vara med och fika :-)

Nu ska snart trollet få sova. Jag misstänker att vi kommer stirra på Hockey ikväll, yäääääh!

/E

4 kommentarer:

  1. Men du! Såg riktigt smaskigt ut. Vad gör du på måndag, promenad kanske?

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jaaa en promenad låter mycket trevligt. Vi kanske ska vara lite crazy och gå 7,5 km? :-)

    Vilken tid? Plats (Björnis)?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Toppen, 7,5 km låter som en bra plan! Funkar 18 för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 18 funkar utmärkt. Klarar vi 7,5 km på cirka 1 timme? Då är vi ju asgrymma.
      Kram

      Radera