söndag 27 maj 2012

...fy vilken natt

Idag behövs många koppar kaffe.

Allt började igår förmiddag, Mattias var ute och jobbade med poolen då han fick galet ont i ryggen. Trots det så fortsatte han jobba. Jag sa till han flera gånger att han skulle sluta, men alla som känner Mattias vet hur envis han är. När han slutade jobba till slut fick han bara mer och mer ont i ryggen. Vi åkte ner på stan en sväng och tillslut kunde han knappt gå, att ta sig till bilen tog en evighet. Väl här hemma så blev det bara värre och värre och han blev illamående, svimfärdig och nu kunde han inte ens resa sig. När lillan somna (tack och lov så sov hon hela natten) och Mattias skulle gå på toaletten så hände de mest obehagliga ever, han bara rasade ihop på hallgolvet och det gick inte att få kontakt med honom, jag fick panik ringde mamma som var här på tre minuter, likaså ringde jag sjukvårdsupplysningen, dom tyckte han skulle åka upp men han vägrade. Natten har spenderats i vaket tillstånd då han inte kunnat sova, har väl fått tre timmars sömn sammanlagt. Mamma sov i gästrummet för att vara hos Freja så att jag kunde hjälpa Matte om det skulle behövas. Ni som känner Matte vet att han aldrig är sjuk eller har ont, såhär har jag aldrig sett honom, så obehagligt.. Idag mår han lite lite bättre. 

Idag skickar jag extra mycket kärlek till min mamma, du är finast av alla och jag älskar älskar älskar dig.

/E

1 kommentar:

  1. What? Det var nog det där stora kruset som han valde att dra i sig i lördags... Hoppas att han mår bättre nu iaf!

    SvaraRadera