tisdag 8 maj 2012

...jag och döskallar

Jag är så svag för döskallar. Jag har alltid gillat det och allt med döskallar liksom skriker mitt namn och jag bara måste köpa det, spelar knappt någon roll vad det är. 

Idag var jag in en snabbis på H&M och haffade några shorts och linnen till lillan, börjar bli varmt nu och vill vara redo när värmen slår till ordentligt. När jag gick förbi herravdelningen på väg ut såg jag denna t-shirt, jag tittade inte ens på prislappen och tog med den till kassan. När kassörskan slog n 49,50 trodde jag hon skojja, så jag sa till henne att titta på priset igen, och yes det stämde. Jag är super glad för mitt fynd, och blir inte ens ledsen och den går sönder efter en tvätt, 50 kr för ett engångsplagg är inte dyrt det heller i sådana fall :-)

/E

2 kommentarer:

  1. Samma här, men då måste du kika in märket one teaspoon, massa döskallar

    www.inspo.nu

    SvaraRadera
  2. Oh tack för tipset. Kram

    SvaraRadera