tisdag 29 maj 2012

...lik sin mamma

Freja eller Elma, det är den stora frågan :-)

Nästan alla har sagt att Freja och Mattias är små kopior. Jag har hela tiden hållt med tills jag såg denna bild hos mamma. Hon hade rotat fram gamla bilder och tyvärr är denna bild en av få bilder på mig från när jag var liten, nåja.. Det jag ville komma till var iaf att Freja är ju för tusan en liten Elma kopia... Nu kan ingen säga att hon är lik Matte, här har ni bildbeviset, Freja är lik sin mor, wieeeeee :-)

/E

4 kommentarer:

  1. Det var precis den bilden jag menade,men hon är ju jättelik dig...vad säger Matte?hehe..kram /Selma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, det är inte klokt hur lika vi är :-) Yeeeees trots allt bor det en liten juggovic i henne. Saknar dig.

      Puss

      Radera
  2. Vilken söt liten tjej och galet lika ni är. Lite samma som med O alla säger att han är minimartin vilket han är men det finns bilder där vi är jättelika oxå. Kanske betyder att jag och Martin är ganska lika.:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm jag tänkte samma tanke. Då måste ju jag och Mattias vara lika, hehe. Det är rätt läskigt när man ser sin bebis och ser sig själv i henne ;-)

      Kramar

      Radera