torsdag 3 maj 2012

...mitt favorit rum

En trött mamma som kikar in här, Freja har varit bråkig i natt och tyckte det var en bra idé att vara vaken mellan 2.30 - 4.15. Inget funkade och till slut fick vi ge henne välling vilket jag är lite anti. Jag tycker Freja är så pass stor nu att hon inte längre behöver äta på nätterna, men men är man trött och desperat så är man. Idag blir lillan sju månader vilket känns rätt crazy, känns som att hon funnits i mitt liv jämt. Älskade skatten.

Det var inte riktigt det jag skulle blogga om, jag älskar ju inredning och söker hela tiden nya möbler och detaljer som ska göra vårt hem ännu mysigare än va det redan är. Dock är det vår nu och fokus kommer läggas på tomten. Frejas rum har hela tiden känts väldigt tomt och opersonligt och jag är fortfarande inte helt nöjd men tar tag i det till hösten, fixade lite små detaljer igår och nu känns det lite bättre. Vill till hösten tapetsera om en vägg för att få in mer färg, byta gardiner, köpa någon fin bokhylla, få upp lite tavlor och så klart kommer jag under projektets gång komma på en massa annat också :-)

Nu ska jag ta tag i mig själv, idag ska vi till Pinglan.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar