torsdag 31 maj 2012

...så glad


Det var inte riktigt planerat att jag skulle jobba idag, men mamma ryckte in som barnvakt och jag fick ta mig till jobbet. Passar på att unna mig en kaffe då jag glömt matlåda och bilen är inlämnad på "uppfräschning" så jag kan inte ta mig någonstans. Har typ ont i magen av hunger, tur att vårt fikarum är fullt med frukt.

Idag har jag slängt på mig min nya vita kavaj som jag älskar. Utöver det ser jag väl ut som alla andra dagar. Dock är jag lite extra glad idag, man blir det när man får höra roliga news.

Ha en fin dag.

/E

3 kommentarer:

  1. Fräscht....vad brukar du använda för att styla håret med??Locktång? det är lagom vågigt och supersnyggt...ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)

      Jag använder alltid plattång (går super snabbt), sedan tar jag en borste och borstar ut lockarna och då blir det såhär :-)

      Kramar

      Radera
  2. Du är för snygg!Love you! /Selma

    SvaraRadera