måndag 28 maj 2012

...sjukt snyggt

Eller kanske inte?

Jag började tappa galet mycket hår cirka 3 månader efter att Freja kom och tyvärr har det inte avtagit än. Hur länge ska det hålla på? Tror seriöst snart att jag inte kommer ha något hår kvar. Nåja det var inte det jag skulle komma till, framme vid pannan tappade jag som mest hår och nu har det börjat växa ut, ser seriöst inte klokt ut. Det står rätt ut och hur mycket man än sprejar med hårsprej så vill det inte lägga sig. Oh dessa i-landsproblem, ibland är dom bra jobbiga :-)

/E

4 kommentarer:

  1. Det kommer att föesvinna, jag tappa oxå massa hår kunde hitta massa på kudden och när jag duscha...dont worry du kommer ha hår hehe:)det försvinner så smånigom :)kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du har rätt :-) Mattias blir galen på alla tofsar som ligger överallt. Kramar

      Radera
  2. Jag har samma problem, helt sjukt !!! När jag vaknar i Sängen och lyfter på huvudet ligger de säkert 40strån i. Sängen och i duschen ska vi inte prata om. Och det är hår överallt vart jag än går.. Börjar undra när flinten kommer att synas? Min bebbe är 4mån

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lite kala fläckar här och var. Nåja alla säger att det går över, frågan är bara när :-) Vi får helt enkelt stå ut och gillar läget, kramar :-)

      Radera