tisdag 8 maj 2012

...tuff brud


Oj vilken natt vi haft, Freja har totalvägrat sömn vilket medfört cirka 2 - 3 timmars sömn för mig och Mattias, men vad gör det hon är trots det världens gladaste tjej på dagarna. 

Idag var jag iväg på ett studiebesök med jobbet, mams var här och busa med vårt troll. Hon hade med dessa urcoola brillor till lillan. So far är hon inte superförtjust i dem men det kommer. Hon vill helst tugga på dem. Jag tycker iaf hon är sjukt söt och kanske den coolaste bebisen ever.

Tillbax till studiebesöket, herre gud så inspirerande det var. Jag har hela skallen full med idéer och känner att jag måste få ned dem på papper innan de försvinner, finns en liten Blondinbella i mig också, hehe.

/E

4 kommentarer:

  1. O min fina frejsan Love you Love you

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! =) Ja, det börjar ta sig, men än känns det långt ifrån färdigt. Man ska ju inte skynda på för mycket heller. Köpa saker på måfå bara för att "fylla upp" rummen. Nej det får ta den tid det tar =)

    Hur har ni det då? Jag har börjat fundera på vilka det är som ni känner som bor i radhuset här? =) Nu börjar man ju få lite koll på en del.. eller i alla fall kunna para ihop människorna med rätt hus. haha =)

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej precis, det är bara att ta det lugnt. Vi har snart bott i vårt hus i ett år och jag tycker fortfarande att det inte är helt färdigt. Fortsätter till hösten har jag tänkt, nu är det pool och tomtfix för hela slanten.
      Jag tycker iaf det ser ut och vara en mycket fin lägenhet, ser ni möjligen Mälaren?

      Vi känner Stefan och Elina, dom har en liten BMW i sin carport :-) En grå tror jag.. Det är nog något av mitten husen, minns inte riktigt. Vi har nämligen bara varit där kvällstid :-)

      Kramar

      Radera