fredag 29 juni 2012

...det bästa



Jag och min stora kärlek för en liten stund sedan

Oh va jag älskar min lilla tjej, ibland fylls hela jag med massa bubblande känslor i kroppen och då vill jag nästan pussa och krama ihjäl skatten min. Det absolut bästa med att jobba är att få komma hem och en liten Freja kommer krypandes fram till dörren, hon nästan skakar av lycka när hon ser mig. Det är verkligen en helt fantastisk upplevelse.

Jag och Freja håller oss nu inomhus medan hantverkarna pysslar med trädäcket. Vi har hängt ute en stund men nu har det blivit rätt kallt. Frejas farmor har varit hit en stund och busat med gosaken. Ikväll ska vi ta oss ner på festivalen en sväng, då blir det ett klädombyte, bara ben känns rätt uteslutet när himlen är en mörkgrå nyans.

/E 

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen tack, plattång är utan tvekan en fantastisk uppfinning :-)

      Radera
  2. Ljubim moju dusu dragu

    SvaraRadera