tisdag 19 juni 2012

...en elma

Kallt som tusan ute idag, trots det ensvisas jag med att skutta runt i bara ben. Har dragit på mig kläder som funnits i klädkammaren i en evighet. Shortsen har tyvärr blivit lite för stora, skulle behöva köpa mig en symaskin och lära mig att sy in och sy upp kläder. Har inte använt en symaskin sedan syslöjden i nian, men allvarligt talat hur svårt kan det vara? :-)

Har precis fått lillan att somna, ska stöka undan lite här hemma och sedan bege mig ner på staden för lite ärenden, har även lovat min kära mams att vi ska kika förbi.

Hoppas ni får en fin dag.

/E

2 kommentarer:

  1. Söt bebbe! =)

    Och din mage är i otroligt bra form!!!!!
    Bättre än många av oss som inte varit gravida haha...
    Och så tänkte jag säga att oj vad lik Lisa Miskovsky jag tycket att du är, du kanske har hört det en del? =) Det var en komplimang hursomhelst hehe.

    Glad midsommar! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack så mycket, det var snällt sagt. Har faktiskt förut fått höra att jag är lik Lisa men jag har svårt att se det själv.

      Glad midsommar till dig också.

      Kramar

      Radera