fredag 29 juni 2012

...kort och mönstrat



En trött mamma som kikar in här. Denna gång beror det inte alls på Freja, hon sov hela natten och jag sov som en kratta då hostan höll på kväva mig.

Har i alla fall tagit mig till jobbet vilket absolut inte var smart. Ska försöka stöka undan lite måsten sedan åker jag hemåt igen. Behöver sova en stund för att stå ut med mig själv.

Kände att jag var tvungen att piffa till mig extra mycket idag då jag i övrigt känner mig rätt grå. Har på mig kanske den härligaste klänningen ever, reafynd från HM. Den är på gränsen till för kort kan jag känna, nåja tur att det är vindstilla idag.

Hoppas ni får en fin fredag.

/E

2 kommentarer:

  1. Åhh, den där har jag också! Superfin är den ju, jag har aldrig använt den men det blir det ändring på nu. Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är lovely, shit vilka snyggingar vi är :-)

      Radera