tisdag 12 juni 2012

...några dagar på rhodos

Nu har vi varit på Rhodos i några dagar och vi har det helt underbart. Solen skiner, värmen är galen och solstolen där man tidigare har pressat för att bli brun har bytts ut mot skugga, sena middagarna har bytts ut mot bufférestaurangen på hotellet, sen frukost är nu en mycket tidig frukost, badlekar i poolen och mys med gosaken hör också till vardan just nu, och vet ni jag älskar varje minut jag och mina två älsklingar har här tillsammans. Hotellet är fint, dock levde det inte upp till våra förväntningar.

Nu har vi precis ordnat Internet och jag passar på att kika in här. Bjuder även på ett gäng bilder, tycker dom talar för sig själva hur vi har det här. Och just ja en sak till, seriöst så jag aldrig någonsin i hela mitt liv sett så mycket kvinnor som kör topless, själv får jag panik av tanken att jag skulle behöva visa upp mina skruttisar för någon, men här får man se både skruttisar, sillisar och mycket där i mellan. Bra med inspo med andra ord :-)

Utsikten från en av hotellets barer

K Ä R L E K

Så fin bild

Buuus

En tillpiffad mamma med gosaken sin

Den obligatoriska semesterölen

Hur fin är inte vår lilla tjej
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar